Kraj

Rossmann z nową platformą komunikacji od Isobar Polska [wideo]

Za produkcję spotów odpowiada Papaya Films.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUvWX9XPeQl4%22%7D
Sieć drogerii Rossmann rozpoczęła komunikację opartą na platformie “Między nami kobietami”. Na kampanię składają się spoty emitowane w TV i internecie, spoty radiowe oraz materiały POS, a także działania prowadzone w online i social mediach. Nowa platforma komunikacji kierowana jest do kobiet zainteresowanych poszerzeniem wiedzy na temat pielęgnacji urody. Co miesiąc w TV i internecie będą pojawiać się spoty dotyczące oferty drogeryjnej Rossmanna.

W spotach występują aktorki – Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Magdalena Stużyńska oraz Anita Sokołowska. W ramach kampanii będą emitowane również spoty produktowe, a także komunikujące ofertę programu lojalnościowego “Klub Rossmann”. 

Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska. Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Reżyserem spotów jest Bartosz Dombrowski. Media zaplanował Blueway Com.