Kraj

Łukasz Szafrański konsultantem ds. cyfrowej transformacji w Publicis Media

Będzie współtworzył projekty konsultingowe departamentu Business Transformation dla klientów agencji skupionych w Publicis Media.

Łukasz Szafrański konsultantem ds. cyfrowej transformacji w Publicis Media
Łukasz Szafrański, dotychczas senior account manager w agencji Isobar Polska, objął stanowisko konsultanta ds. cyfrowej transformacji w Publicis Media. Łukasz Szafrański będzie współtworzył projekty konsultingowe departamentu Business Transformation dla klientów agencji należących do Publicis Media. Szafrański jest związany z branżą marketingową od ponad 8 lat. Rozwijał swoje kompetencje zarówno po stronie agencji (Isobar Polska, OS3, LemonSkyJWT), jak i po stronie marketerów (Empik.com, Goldenline.pl). Samodzielnie lub jako szef zespołu realizował digitalowe projekty komunikacyjne dla takich firm i marek jak m.in.: Rossmann, Media Markt, Unilever, Winiary, Play, Microsoft, PKO BP, PZU, Diageo czy Herbapol. Prowadził również własną agencję Bold82, która zajmowała się transformacją cyfrową firm i wspierał klientów w realizacji technologicznych projektów biznesowych.