Kraj

Bauer podnosi ceny powierzchni reklamowej w swoich magazynach

Wydawnictwo Bauer podniosło od stycznia ceny reklam w niektórych tytułach. Jak generalnie uzasadnił wydawca, podwyżka jest spowodowana zmianą pozycji rynkowej...

Wydawnictwo Bauer podniosło od stycznia ceny reklam w niektórych tytułach. Jak generalnie uzasadnił wydawca, podwyżka jest spowodowana zmianą pozycji rynkowej tytułów i inflacją. O 5 proc. wzrosły ceny reklam w czterech tytułach telewizyjnych: “Kurier TV”, “Tele Max”, “Super TV” i “Imperium TV”, w których w podanej kolejności cena za jedną kolumnę wynosi teraz odpowiednio: 18,9 tys. zł, 17,9 tys. zł, 16,8 tys. zł i 11,6 tys. zł. Ceny w “To & Owo” wzrosły o 6,8 proc., gdzie za kolumnę trzeba aktualnie zapłacić 23,5 tys. zł. W “Tele Świecie” kolumna kosztuje 25 tys. zł (wzrost o 4,3 proc.), a w “Tele Tygodniu” – 98 tys. zł (wzrost o 2,1 proc.). Podwyżki objęły też inne grupy magazynów Bauera : auto-moto, komputerowe, młodzieżowe oraz kobiece, a także “Twój Styl”, w którym cena za jedną kolumnę wzrosła o 4,4 proc. do 72,9 tys. zł. Największe procentowo podwyżki dotyczą “Twojego Imperium”, w którym jedna kolumna kosztowała 18 tys. zł, a kosztuje teraz 27 tys. (wzrost o 50 proc.) oraz tygodnika “Motor”, gdzie wzrost jest 35-procentowy (z ceny za kolumnę 20 tys. zł do 27 tys. zł). (KP)