M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa reklama Leo Burnett dla Special K

( red. ) | 23 maja 2017, 06:00

Pierwsza reklama telewizyjna marki płatków Kellogg Co. od czasu powrotu do agencji Leo Burnett zachęca kobiety, by "miały je dla siebie" ("Own It").

Celem spotu jest pokazanie kobiet, które radzą sobie świetnie z wszelkimi wyzwaniami codziennego życia i dokonują także własnych wyborów w kwestii tego, co jedzą. Płatki Special K dostarczają im energii niezbędnej, by zajmować się na przemian macierzyństwem, pracą zawodową i życiem osobistym.  

W ostatnich latach marka kładła w komunikacji nacisk na radość i dobre samopoczucie, odchodząc od tradycyjnego podkreślania wagi odpowiedniej diety. To nowsze podejście zostało zapoczątkowane przez należącą do grupy Publicis agencję Leo Burnett w 2015 r. w odpowiedzi na spadki sprzedaży. Było kontynuowane przez JWT w krótkim okresie, gdy przejęła amerykański budżet Special K i zrobiła dla marki jedną kampanię. W styczniu br. flagowa marka Kellogg wróciła do portfolio Leo Burnett, agencji, która zajmowała się nią wcześniej nieprzerwanie od 1950 r.

Slogan "Own It" ("Miej je dla siebie") zastępuje wcześniejszy "Eat Special. Feel Special". Nowa reklama Leo Burnett jest początkiem szerszej kampanii, która wkrótce obejmie internet i media społecznościowe, prasę, marketing w punkcie sprzedaży i public relations. 

(AdAge)

Czytaj więcej na temat: , , , ,