M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tymbark w rozszerzonej rzeczywistości

Maciej Burlikowski | 23 maja 2017, 06:00

Aplikacja do robienia śmiesznych filmików wykorzystująca augmented reality.

Wystartowała kampania Owoców Świata marki Tymbark (Grupa Maspex). Marketer postanowił uatrakcyjnić picie napojów owocowych zabawą za pomocą aplikacji na smartfony - Tymbark Prank. Wykorzystuje ona technologię tzw. rozszerzonej rzeczywistości (ang. augmented reality). Na etykietach napojów Owoce Świata Tymbarku znajdują się kody, które umożliwiają nagrywanie śmiesznych filmików.

Autorem tej aplikacji jest firma The Dust – Grupa Me & My Friends. Pomysł akcji i produkcja spotów to dzieło agencji Brainbox. Opakowania zaprojektowała agencja Well-Rounded Design, a media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,