M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Google chce przyspieszyć wyświetlanie reklam

( red. ) | 25 maja 2017, 06:00

Technologia mobilna AMP (accelerated mobile pages) ma zostać zastosowana przy wyświetlaniu reklam.

Technologię AMP, umożliwiającą szybsze wyświetlanie stron internetowych na

telefonach komórkowych, wprowadzono w 2015 r. Google szacował wtedy, że specjalny kod pozwala skrócić czas ładowania się stron od 15 do 85 proc. 

Podczas konferencji Google Marketing Next, która odbyła się w San Francisco 23 maja br., Google zapowiedział testy beta technologii AMP w reklamach oferowanych w systemie AdWords. Użytkownik klikający na reklamę będzie kierowany nie na stronę reklamodawcy, ale na szybciej wyświetlającą się stronę AMP. Wśród firm testujących nowe wykorzystanie AMP są Johnson & Johnson oraz eBay.

Google pracuje także nad zastosowaniem technologii AMP w sieci Google Display Network, w ramach której wyświetlane są reklamy na 2 milionach serwisów internetowych. 

Na załączonym filmiku wideo widać różnicę w czasie wyświetlania reklamy Listerine z zastosowaniem technologii AMP i bez niej. 

(AdWeek)

Czytaj więcej na temat: , , ,