Kraj

"Polityka" będzie inwestować w dodatki merytoryczne i konsumenckie

Spółdzielnia Pracy "Polityka", wydawca tygodnika "Polityka", poinformowała, że dobre wyniki sprzedaży wydań tytułu z dodatkami merytorycznymi i konsumenckimi skłaniają wydawcę...

Spółdzielnia Pracy “Polityka”, wydawca tygodnika “Polityka”, poinformowała, że dobre wyniki sprzedaży wydań tytułu z dodatkami merytorycznymi i konsumenckimi skłaniają wydawcę do kontynuowania tych przedsięwzięć w br. Rozwijany będzie projekt “Niezbędnik Inteligenta”, a dodatki konsumenckie zostaną poszerzone tematycznie. Numery “Polityki” z “Niezbędnikiem Inteligenta” sprzedawały się w ub.r., jak podał wydawca, w liczbie: pierwsza edycja – ponad 212 tys. egz., druga – blisko 222 tys., trzecia – ponad 192 tys. Rekord sprzedaży wg wydawcy w okresie od stycznia do listopada ub.r. odnotował 47. numer “Polityki”, któremu towarzyszył dodatek konsumencki “Książeczka do spiżarni”. W 2004 r. tygodnik opublikował w sumie 10 dodatków, o 6 więcej niż w poprzednim roku. Wśród nich były dodatki z tradycją, jak np. “Lista 500” czy “Ranking wyższych uczelni”. (KP)