M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Instagram testuje nowy typ reklam w Stories

( red. ) | 26 maja 2017, 06:00

Instagram chce wprowadzić do Stories reklamy zachęcające odbiorców do natychmiastowego działania, obecne już w głównej części serwisu.

W ramach Instagram Stories, dostępnej od niedawna funkcji serwisu wzorowanej na Snapchacie, użytkownicy dzielą się osobistymi relacjami w formie filmików znikających po 24 godzinach. Do tej pory w Stories wyświetlane były tylko reklamy wizerunkowe, teraz pojawią się pełnoekranowe filmiki w formacie pionowym, które zachęcają do podjęcia bezpośrednich działań, np. instalacji aplikacji czy otwarcia subskrypcji usługi. Pierwszym przykładem jest rozpoczęta 24 maja kampania firmy SumUp oferującej płatności zbliżeniowe. 

Anonimowy reklamodawca cytowany przez "Advertising Age" potwierdza, że jego reklamy zachęcające do instalacji aplikacji okazały się wielkim sukcesem w serwisie Snapchat. Teraz zamierza je wypróbować w Instagram Stories.

Należący do Facebooka Instagram kopiuje niemal wszystkie innowacje Snapchatu, starając się nie dopuścić do tego, by młodszy rywal umocnił swoją pozycję wobec reklamodawców i konsumentów. 

(AdAge)

Czytaj więcej na temat: , , ,