Zagranica

Chris Garbutt globalnym szefem kreacji TBWA Worldwide

Garbutt zastąpi Johna Hunta, który obejmie w agencji stanowisko creative chairman.

Półtora roku po objęciu w TBWA Worldwide stanowisk global creative president i dyrektora kreatywnego (chief creative officer) oddziału w Nowym Jorku Chris Garbutt został mianowany dyrektorem kreatywnym (chief creative officer) całej agencji należącej do grupy Omnicom.

Według Troya Ruhanena, prezesa i CEO TBWA Worldwide, od czasu, gdy Garbutt podjął pracę w Nowym Jorku, oddział ten ponad dwukrotnie zwiększył przychody. Garbutt odegrał także kluczową rolę w zdobyciu kilku nowych klientów agencji, w tym TD Bank, Intela i Adidasa.

W czasie, gdy Garbutt piastował stanowisko global president, TBWA odnotowała w niezależnym badaniu wzrost poziomu satysfakcji kluczowych klientów, do których należą Accenture, Apple, McDonald’s, Michelin i Nissan. W ubiegłym roku zwiększyła się także liczba zdobytych przez agencję nagród, m. in. o 40 proc.  w porównaniu z 2015 rokiem na festiwalu w Cannes.

(Campaign)