Kraj

TVP uruchamia nowy serwis VoD

Wzbogacono nie tylko bibliotekę, ale i ofertę dla reklamodawców.

TVP uruchamia nowy serwis VoD
Telewizja Polska uruchamia nowy serwis VoD. Tym samym potwierdziły się nasze wczesniejsze informacje – o planowanym nowym serwisie pisaliśmy w MMP24.pl 17 maja br.  

Nowa odsłona strony TVP VoD to element strategii TVP dostosowywania wszystkich serwisów TVP do wymagań rynku.  Zastosowane rozwiązania w zakresie serwisu  to efekt pracy specjalnie powołanego wewnętrznego zespołu projektowo-technologicznego, będącego częścią Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP. Nowy serwis TVP VoD oferuje m.in. pełną responsywność (strona automatycznie dostosowuje się do wielkości każdego ekranu), lepszy sposób prezentacji zasobów, nowe funkcjonalności i intuicyjną nawigację ( w tym nowy, logiczny i podział treści). Wyeksponowano też dostęp do treści na żywo.

W serwisie marketerzy będą mogli korzystać z nowych formatów reklamowych, stwarzających możliwości większego zaangażowania internautów. TVP wdrożyła najnowszą technologię VPAID 2, dzięki której marketerzy będą mieli dostęp do nowych narzędzi pomiaru skuteczności przekazu reklamowego.

Katalog Vod.tvp.pl stanowi bibliotekę cyfrową, w której znajduje się obecnie ponad 43,5 tys. materiałów wideo w 1121 serwisach podzielonych tematycznie. Użytkownik może obejrzeć aktualne pozycje ramówkowe – odcinki seriali, audycji cyklicznych czy archiwalia.

Obecnie w serwisie Vod.tvp.pl znajduje się ponad 100 różnych seriali, a ich liczba ma stale rosnąć. Widz może wybierać między serialami polskimi, tureckimi, brazylijskimi, brytyjskimi i francuskimi.

TVP deklaruje, że tygodniowa liczba odsłon pojedynczych odcinków najpopularniejszych seriali  to średnio od 20 do 70 tysięcy.