M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Finowie są spoko" - fińska firma pożyczkowa wchodzi z szeroką komunikacją do Polski

Maciej Burlikowski | 29 maja 2017, 06:00

Euroloan zestawia pozytywne stereotypy na temat Finów ze swoim sposobem działania.

Wywodząca się z Finlandii firma pożyczkowa Euroloan (jeden z tzw. fintechów, czyli firm opierających dostępność usług finansowych na nowych technologiach), zdecydowała się na szerokie wejście marketingowo-reklamowe w Polsce, choć na naszym rynku jest już obecna od 2013 r.

To nowy klient agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa i domu mediowego Mediavest Publicis. Kampania prowadzona jest z wykorzystaniem telewizji i internetu. Jej celem jest wsparcie sprzedaży i zwiększenie rozpoznawalności marki Euroloan.

- Rynek polski jest dla nas ważny, postrzegamy go jako perspektywiczny – mówi James Hickson, CEO grupy Euroloan. – Dlatego zdecydowaliśmy się na szeroko zasięgową kampanię marketingową.

- Na rynku kredytów konsumenckich panuje spora konkurencja, której rezultatem jest m.in. coraz większa liczba podmiotów prowadzących kampanie w mediach masowych - wyjaśnia Grzegorz Kasprzyk, marketing manager w Euroloan Consumer Finance Polska. - Dlatego chcemy pokazać to, co wynika z fińskich korzeni naszej firmy i co tak naprawdę wyróżnia Euroloan, czyli otwartość i bezpośredniość w relacjach z klientami.

Czytaj więcej na temat: , , , ,