Kraj

Publicis zrealizowała dla British Airways kampanię reklamującą Dni Odlotowych Cen

Wystartowała promocja biletów linii lotniczych British Airways pod nazwą Dni Odlotowych Cen. Jest ona organizowana przez British Airways cyklicznie, zawsze...

Wystartowała promocja biletów linii lotniczych British Airways pod nazwą Dni Odlotowych Cen. Jest ona organizowana przez British Airways cyklicznie, zawsze na początku roku. W tym roku akcja potrwa do 11 stycznia. Bilety w promocyjnych cenach do 100 miejsc na świecie wykupione w tych dniach można wykorzystać do końca maja br. Promocji towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez agencję reklamową Publicis. Reklamy ukazały się w prasie (“Rzeczpospolita” i “Gazeta Wyborcza”), mają kształt wąskiego paska. Są też emitowane m.in. w Radiu RMF FM. Media zaplanował dom mediowy Optimedia. Na potrzeby kreacji agencja Publicis zdecydowała się wybrać jedno z miejsc – Bahamy, do którego można polecieć liniami British Airways po specjalnych cenach. Publicis prowadzi kampanie reklamowe dla British Airways w Polsce od blisko 10 lat. (AMS)