M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Garden of Words pracuje dla Związku Producentów Cukru w Polsce

Piotr Machul | 30 maja 2017, 06:00

Agencję wybrano w przetargu do przygotowania kampanii edukacyjnej.

Do grona klientów Garden of Words dołącza Związek Producentów Cukru w Polsce. Agencja odpowiada za stworzenie strategii oraz realizację kampanii edukacyjnej "Uczymy jak słodzić". Została wybrana w przetargu. Szczegóły na temat konkursu nie zostały ujawnione.

Garden of Words odpowiadać ma za całkowitą realizację kampanii. Do kompetencji agencji należy: przygotowanie strony internetowej kampanii, prowadzenie biura prasowego, media relations, expert i celebrity placement, niestandardowa współpraca z mediami oraz współpraca z blogerami kulinarnymi. Do kampanii zostali zaproszeni eksperci – dietetyczka Agnieszka Piskała oraz restaurator i szef kuchni Mateusz Gessler.

Działania będą realizowane do grudnia 2017 r.

Czytaj więcej na temat: , , ,