M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mikołaj Twardowski jako head of data strategy, products & analytics w Isobar Poland Group

Katarzyna Kacprzak | 1 czerwca 2017, 06:00

Wcześniej pracował dla grupy Wirtualna Polska.

Do grupy Isobar Polska dołączył Mikołaj Twardowski, który objął nowo powstałe stanowisko szefa działu head of data strategy, products & analytics. W Hypermedia Twardowski będzie odpowiadał za wypracowanie wspólnej długofalowej strategii rozwoju i planu komercjalizacji dla obszaru Data w Isobar Poland Group oraz w całej grupie Dentsu Aegis Network Polska. Dodatkowo na nowo utworzonym stanowisku Mikołaj będzie zaangażowany w identyfikację podmiotów z obszarów big data, data automation, machine learning na rynku pod kątem partnerstw i/lub akwizycji.

Przed dołączeniem do Isobar Poland Group Twardowski przez blisko trzy lata pracował dla grupy Wirtualna Polska, gdzie odpowiadał za stworzenie oraz wdrożenie strategii w obszarze wykorzystania big data w produktach reklamowych. W ramach przygotowanego planu rozwojowego stworzył koncepcję, a następnie koordynował rozwój i wprowadzenie platformy do zarządzania danymi (tzw. DMP, nazywanego “Audience Center”) oraz grupy produktów WP Data Power. Zarządzał też zespołem wsparcia sprzedaży w zakresie audience targetingu. Wcześniej pracował w Acxiom Polska - na stanowisku product and solutions leader.

Czytaj więcej na temat: , ,