M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hanna Jackowska na czele Leo Burnett

Katarzyna Kacprzak | 1 czerwca 2017, 06:00

Będzie zarządzała Leo Burnett ze wsparciem Adama Nowakowskiego, zastępcy dyrektor zarządzającej i jednocześnie szefa strategii.

Od 1 czerwca br. obowiązki dyrektora zarządzającego Leo Burnett pełnić będzie Hanna Jackowska, z agencją związana od 1998 r. Nowa managing director będzie raportowała do Tomasza Pawlikowskiego, szefa Publicis Communication.

Tomasz Pawlikowski formalnie pozostaje CEO Leo Burnett, jednak jego główna aktywność będzie koncentrowała się na całym Publicis Communications i synergii w obszarze struktur Publicis Groupe. Hanna Jackowska będzie zarządzała Leo Burnett ze wsparciem Adama Nowakowskiego, zastępcy dyrektor zarządzającej i jednocześnie szefa strategii. Do jej obowiązków  będzie należało kierowanie 60-osobową firmą, dbałość o wysoką jakość świadczonych usług, pozyskiwanie nowych kontraktów i poszerzanie kompetencji agencji w obszarze digital. Zadaniem Hanny Jackowskiej będzie integracja oferty Leo Burnett z usługi marek wspierających, funkcjonujących w ramach Publicis Groupe: e-commerce, e-shopper, business transformation. Nowa dyrektor zarządzająca będzie wzmacniała ofertę 360 stopni i pozycję Leo Burnett jako partnera biznesowego klienta.

Jackowska pierwsze kroki w reklamie stawiała w 1995 r. w JWT, w 1998 r. dołączyła do agencji Leo Burnett, która okazała się jej miejscem budowania kariery. Od blisko 20-lat pracowała dla takich klientów, jak Bank Millennium, Coca-Cola czy Procter & Gamble. Jej zawodowe sukcesy to m.in. praca w charakterze regional account directora odpowiedzialnego za koordynację pracy biur lokalnych Leo Burnett w regionie CEE oraz tworzenie komunikacji dla marek z tego regionu (Tide, Vizir, Myth, Bonux, Dreft). W 2013 r. P&G powierzyło Leo Bunett Warsaw (LBW) obsługę regionalną kolejnej kategorii – Surface Care – dla marek Mr. Proper i Comet, a stanowisko RAD Hannie Jackowskiej również w tej kategorii. W ub.r. ze strony LBW uczestniczyła w globalnym przetargu prowadzonym przez Publicis NY, w wyniku którego warszawski oddział Leo Burnett poszerzył portfolio o kolejną markę P&G –Fairy, którą obsługuje w regionie CEE.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,