Kraj

Lubella w wersji mini w TV i na outdoorze

Kampanię przygotowały GPD i Mindshare.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2rZ7NiF6_78%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Grupa Maspex, właściciel m.in. marki makaronów Lubella, pod którą wprowadził niedawno produkty w wersji mini (m.in. kokardki, rurki czy świderki), przygotował ich intensywną kampanię reklamową. Obejmie ona spoty telewizyjne, reklamy na nośnikach outdoorowych (na citylightach i autobusach miejskich) oraz w internecie (w social mediach marki oraz na www.uwielbiam.pl; posty w technologii 360 st., GIF-y, zdjęcia opowiadające kuchenne historie – na profilach marki na Facebooku i Instagramie; dodatkowo działania VoD).

Kreację przygotowała agencja GPD Agency, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.