M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Face It! będzie pracować dla sieci piekarni Grochola Prawdziwy Chleb

Piotr Machul | 5 czerwca 2017, 06:00

Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za działania wizerunkowe i social media.

Sieć piekarni Grochola Prawdziwy Chleb rozpoczyna współpracę PR z agencją Face It!. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji i będzie odpowiedzialna za organizację eventów, wdrażanie strategii wizerunkowej marki, media relations oraz prowadzenie profili społecznościowych w Facebooku i Instagramie.

Sieć piekarni Grochola Prawdziwy Chleb oprócz tradycyjnie wypiekanego pieczywa oferuje wyroby cukiernicze, kanapki i kawę serwowaną w lokalach własnych.

To przedsiębiorstwo rodzinne z woj. kujawsko-pomorskiego. - Sukcesywnie poszerzamy dystrybucję o kolejne województwa. Równolegle pracujemy nad wzmacnianiem znajomości naszej marki wśród konsumentów, stąd decyzja o nawiązaniu współpracy z profesjonalną agencją PR - tłumaczy Dariusz Grochola, właściciel sieci Grochola Prawdziwy Chleb. Szczegóły finansowe współpracy nie zostały ujawnione.

Agencja Face It! działa od 2012 r. Wśród obecnych klientów agencji są m.in. Cinema City, France24, ARTE, Prelios, Toptextil, Shop Doctor, Jobhouse, Bacówka Radawa SPA, Stema i Wyższa Szkoła Artystyczna.