Zastąpił Pawła Kosska, który teraz będzie dyrektorem ds. klientów strategicznych.
Maciej Kossowski przejmuje zarządzanie strukturami reklamowymi Polska Press Grupy od Pawła Kosska, który został jego zastępcą ze stanowiskiem dyrektora ds. klientów strategicznych i będzie odpowiedzialny za relacje z domami mediowymi i kluczowymi klientami spółki.
Maciej Kossowski z rynkiem mediów i reklamy jest związany od ponad 20 lat, w tym z internetem od 17 lat. Doświadczenie zdobywał, pracując m.in. dla Grupy Onet i Wirtualnej Polski. Przez ostatnie dwa lata odpowiadał za strategię sprzedaży i rozwój oferty reklamowej Grupy Wirtualna Polska jako VP sales strategy i VP media product. W latach 2000-2014 związany był z Grupą Onet.pl. Pracę rozpoczął na stanowisku key account managera, następnie pełnił funkcje kierownicze w sprzedaży, a od czerwca 2011 do grudnia 2013 jako dyrektor sprzedaży i członek zarządu Grupy Onet.pl odpowiadał za przychody reklamowe firmy. Współpracę z Onetem zakończył jako wiceprezes zarządu Media Impact Polska, spółki odpowiedzialnej za sprzedaż serwisów Grupy Onet oraz tytułów prasowych i serwisów Ringier Axel Springer Polska.
Czytaj więcej na temat: Wirtualna Polska, Grupa Onet, Paweł Kossek, Maciej Kossowski, Ringier Axel Springer Polska, Media Impact Polska, Polska Press Grupa