Kraj

Rusza nowa kampania Kasy Stefczyka

Przygotowała ja agencja Apella.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkFV6KW6P3OU%22%7D
Rusza nowa kampania Kasy Stefczyka przygotowana przez agencję Apella. Głównym kanałem przekazu kampanii „Duża gotówka” jest 30-sekundowy spot telewizyjny, który emitowany będzie w TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych TVP, a także w Polsacie i kanałach tematycznych oraz w kanałach pakietu Mix Mux – TV Puls, TVN7, TTV, Puls 2, WP TV. W stacjach Radia Zet oraz RMF FM będzie można usłyszeć także 30-sekundowy spot radiowy, bezpośrednio nawiązujący do animacji telewizyjnej. Do nowej kampanii zaplanowano także szerokie działania w internecie i na urządzeniach mobilnych. Uzupełnieniem kampanii są materiały ATL, a także BTL oraz liczne działania w social mediach.

Za koncepcję kampanii oraz kreację, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby internetu, planowanie i zakup mediów odpowiada Apella. Produkcją spotu zajęło się studio animacji Pigeon. Budżet kampanii nie został ujawniony.