Kraj

Inco-Veritas powierzył obsługę reklamową czterech marek nawozów agencji San Markos

Inco-Veritas SA ma kontynuować współpracę reklamową z agencją San Markos w zakresie obsługi czterech marek nawozów - Azofoska, Florovit, Gardenvit...

Inco-Veritas SA ma kontynuować współpracę reklamową z agencją San Markos w zakresie obsługi czterech marek nawozów – Azofoska, Florovit, Gardenvit i Ziemovit. Firmy współpracowały w ubiegłym roku, San Markos opracowała strategię komunikacji i zrealizowała kampanię nawozów. Firma Inco-Veritas ogłosiła kilka tygodni temu przetarg na obsługę budżetów wspomnianych marek, do udziału zaprosiła m.in. agencje Capitol, Elżbieta Pełka Creative Services, Foster Communication, Martis, Oskar Wegner i Schulz. San Markos, która też otrzymała zaproszenie, zrezygnowała z udziału w przetargu. – Uznaliśmy, że należy kontynuować realizację zaproponowanej strategii promocyjnej, najwyżej lekko ją zmodyfikować – mówi Magdalena Czaja, dyr. strategiczny i szefowa San Markos. Agencja zaproponowała przedłużenie współpracy, na co ostatecznie zdecydował się Inco-Veritas. – Mimo wysokiego poziomu zaproponowanych projektów żadna z agencji biorących udział w przetargu nie wniosła istotnych zmian do dotychczasowej strategii – tłumaczy Piotr Langowski, specjalista ds. marketingu Inco-Veritas. – O kontynuacji współpracy z San Markos przesądził też aspekt finansowy – dodaje. Agencja zajmie się fullservice’ową obsługą marek nawozów. Najbardziej intensywne działania promocyjne przewidziane są na okres od marca do czerwca. Prowadzone będą działania PR, sponsoring telewizyjny oraz reklama prasowa. Na sierpień zaplanowana jest druga tura kampanii, głównie w prasie ogrodniczej, kobiecej. (JN)