Kraj

Lech i Spotify ze wspólną wakacyjną promocją

Działania prowadzone są pod hasłem "Graj o Spotify z Leszkiem".

Lech i Spotify ze wspólną wakacyjną promocją
Lech (Kompania Piwowarska) rozpoczyna wakacyjną akcję, której partnerem jest serwis streamingowy Spotify. “Graj o Spotify z Leszkiem” ma być możliwością dla fanów muzyki na zdobycie abonamentów umożliwiających legalne, bezpłatne słuchanie utworów.

Wraz z promocją Lech prezentuje także nową puszkę. Lech Premium w limitowanym, muzycznym opakowaniu, Lech Ice Mojito, Bloody Orange i Shandy, Lech Free oraz Free Limonka z Miętą – pod zawleczką lub kapslem tych piw znajduje się kod dający dostęp do muzycznego quizu na stronie WWW. Jego rozwiązanie to szansa na nagrodę, o której uzyskaniu decyduje kolejność zgłoszeń i liczba poprawnych odpowiedzi. Przez cały czas trwania akcji co tydzień do wygrania będzie 1 tys. miesięcznych i 100 rocznych abonamentów do Spotify

Kampania aktywacji obejmuje 15-sekundowy spot zrealizowany przez agencję Televizor, który będzie można zobaczyć na VoD, oraz działania digitalowe. Puszki zaprojektowała agencja CzteryCzwarte. Działania social media koordynuje agencja Lubię To, a public relations – Tailor Made PR. Zakupem mediów zajął się dom
mediowy Zenith.

Promocja trwa od 5 czerwca do 28 sierpnia br.