Rusza kampania wizerunkowa serwisu Noizz.pl. Motywem przewodnim kampanii jest hasło “Noizz głosi: opinie, fashion, music, food”. Wizerunku użyczyli: projektant Robert Kupisz (na zdjęciu) oraz muzyk Michał Bownik. Kampania ma na celu zwiększenie świadomości marki Noizz oraz zbudowanie jej wizerunku w Polsce jako głosu młodego pokolenia.
Kampania obejmie: siatki wielkoformatowe w Warszawie, internet (media własne grupy Onet-RAS Polska) oraz radio (Eurozet, Time, Polsat Media, Agora, Grupa RMF). Kreację dla portalu Noizz przygotował Marek Dorobisz i Bart Biały. Sesję zdjęciową zrealizował Mateusz Stankiewicz. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Budżet kampanii nie został ujawniony.
Działania reklamowe zbiegają się w czasie ze startem międzynarodowego programu #Shapers skierowanym do autorów. Wśród pierwszych felietonistów znaleźli się Novak Djokovic, Paulina Przybysz i Jarosław Kuźniar.