M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Leo Burnett odświeża wizerunek marki GetBack [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 7 czerwca 2017, 06:00

Film reklamowy wyreżyserował Johnatan Cohen.

Rusza nowa kampania reklamowa GetBack, która wprowadza nowe pozycjonowanie marki. Pomysł kreatywny i kampanię stworzyła agencja Leo Burnett pod przewodnictwem dyrektora kreatywnego Macieja Porębskiego, w skład teamu kreatywnego wchodził także copywriter Renata Bujanowska oraz art director Zofia Nowak. Film reklamowy wyreżyserował Johnatan Cohen, a za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Opus. Postprodukcją spotów zajął się Platige Image. Muzykę skomponował Bartosz Dziedzic.

W Leo Burnett powstała też nowa identyfikacja wizualna dla marki GetBack. Współpraca z GetBack ma charakter stały, Leo Burnett pełni funkcję doradcy strategiczno-kreatywnego dla klienta.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kampania zostanie przeprowadzona w TV, prasie, internecie, radiu i na outdoorze.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,