Kraj

Frugo po prawie dwóch latach wraca z kampanią TV [wideo]

Tegoroczną odsłonę realizuje agencja H2O Creative, która odpowiada za strategię komunikacji, działania ATL, BTL i digital.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3IhJsMHocK0%22%7D
Marka Frugo należąca do Food Care wystartowała z nową kampanią reklamową. Działania będą prowadzone głównie w telewizji oraz digitalu. Kampania odbywa się pod hasłem “Tak miksuje Frugo”. Ostatnia kampania telewizyjna marki Frugo była prowadzona w wakacje 2015 r., wówczas przygotowywała ją agencja Grey Group. Tegoroczną odsłonę realizuje agencja H2O Creative, która odpowiada za strategię komunikacji, działania ATL, BTL i digital. Media dla Food Care planuje i kupuje dom mediowy Zenith.