Jak już informowaliśmy w MMP24.pl Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (Cyfrowy Polsat), pozyskał prawa do wykorzystania reklamowego wizerunku superbohatera Spider-Mana. Promocja dla użytkowników telefonów na kartę, prepaid (dodatkowe pakiety po 5 GB, które mogą być przyznane do trzech razy, czyli łącznie 15 GB) i kampania wiążą się z premierą kolejnej części przygód człowieka-pająka. Film pt. “Spider-Man: Homecoming” wejdzie na ekrany kin 14 lipca br. To wspólna produkcja Columbia Pictures i Marvel Entertainment.
Plus zaplanował swoją kampanię w telewizji, internecie, kinach, radiu i na outdoorze (nośniki OOH – m.in. citylighty). Kreację reklam przygotowała agencja Scholz & Friends, spot wyreżyserował Bartek Prokopowicz, produkcją zajęło się studio TFP Sp. z o.o. (producent: Ryszard Kłosowski), a planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Vizeum.