Kraj

Spider-Man reklamuje sieć komórkową Plusa

Kampania związana z premierą kolejnej części przygód człowieka-pająka.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FaL-0RHBin1E%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Jak już informowaliśmy w MMP24.pl Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (Cyfrowy Polsat), pozyskał prawa do wykorzystania reklamowego wizerunku superbohatera Spider-Mana. Promocja dla użytkowników telefonów na kartę, prepaid (dodatkowe pakiety po 5 GB, które mogą być przyznane do trzech razy, czyli łącznie 15 GB) i kampania wiążą się z premierą kolejnej części przygód człowieka-pająka. Film pt. “Spider-Man: Homecoming” wejdzie na ekrany kin 14 lipca br. To wspólna produkcja Columbia Pictures i Marvel Entertainment.

Plus zaplanował swoją kampanię w telewizji, internecie, kinach, radiu i na outdoorze (nośniki OOH – m.in. citylighty). Kreację reklam przygotowała agencja Scholz & Friends, spot wyreżyserował Bartek Prokopowicz, produkcją zajęło się studio TFP Sp. z o.o. (producent: Ryszard Kłosowski), a planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Vizeum.