Kraj

Rozpoczyna się New Europe Market w Dubrowniku

To doroczne spotkanie europejskiej branży telewizyjnej i wideo. W Chorwacji będą też przedstawiciele polskiego rynku.

Rozpoczyna się New Europe Market w Dubrowniku
Startuje New Europe Market, doroczne spotkanie branży telewizyjnej i wideo w Dubrowniku. Tegoroczna edycja potrwa od 12 do 15 czerwca. Spotkanie tradycyjnie koncentruje się na regionie Europy Środkowo-Wschodniej, ale uczestniczą w nim też przedstawiciele największych firm mediowych z całego świata. Spotkanie ma formułę konferencji, prezentacji nowych produkcji TV i warsztatów.

W tym roku jednym ze spikerów na konferencji NEM będzie Bartosz Witak, senior vice president & general manager Viacom International Media Networks CCE & Israel. Witak weźmie udział w spotkaniu na temat siły i możliwości tradycyjnych kanałów telewizyjnych.

Tegoroczna edycja New Europe Market skupiać się ma na sześciu głównych obszarach. Pierwszy to kanały FTA i ich przyszłość, drugi: e-sport jako rosnąca konkurencja dla kanałów sportowych, trzeci: biznes TV telekomów, czwarty: potrzeby współczesnego odbiorcy i konsumenta, piąty: wyzwania rynku wideo, i szósty: nowe pomysły na kanały TV.

New Europe Market zapoczątkowano w 2013 r. W 2016 r. w spotkaniu wzięło udział 300 firm i ponad tysiąc uczestników. “Media & Marketing Polska” jest partnerem prasowym tej imprezy.