Zagranica

Telewizja Five może stracić aż 10 proc. przychodów, jeśli P&G wycofa swój budżet

Negocjacje między Procter & Gamble a telewizją Five zakończyły się fiaskiem. Budżet telewizji może ucierpieć na stracie tego klienta około...

Negocjacje między Procter & Gamble a telewizją Five zakończyły się fiaskiem. Budżet telewizji może ucierpieć na stracie tego klienta około 27 mln funtów. P&G był w pierwszej pierwszej piątce reklamodawców Five, zapewniając ok. 10 proc. przychodów telewizji. Firmy prawdopodobnie wrócą do rozmów, które P&G prowadzi za pośrednictwem Starcom Motive, domu odpowiedzialnego za obsługę jego budżetu mediowego. Na razie spoty koncernu nie pojawiają się na antenie Five. Wydatki P&G na reklamę ATL sięgają 190 mln funtów, jak podaje Nielsen Media Research. (“BrandRepublic”)