M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Havas Warsaw z kampanią dla Lotosu [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 13 czerwca 2017, 06:00

Za strategię oraz obsługę mediową odpowiada Carat Polska.

Lotos wystartował z kampanią wizerunkową pod hasłem "Naj nie bierze się znikąd”.

W 30-sekundowym spocie o jakości paliw dostępnych na stacjach Lotos mówi ambasador marki dr Tomasz Rożek, fizyk, popularyzator nauki, dziennikarz prowadzący program „Sonda 2” w TVP oraz audycję „Pytania z kosmosu” w Radiowej Trójce.

Za obsługę kampanii, spot wizerunkowy, materiały drukowane oraz aktywacje internetowe odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw, za strategię oraz obsługę mediową Carat Polska. Do realizacji spotu wizerunkowego został wybrany dom produkcyjny Tank Production. Spot wyreżyserował Maciej Kowalczuk.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,