Kraj

Lemoniada wychodzi z owoców w nowej kampanii Tymbarku

Marka Tymbark z portfolio Maspeksu z kampanią dla lemoniady na outdoorze.

Lemoniada wychodzi z owoców w nowej kampanii Tymbarku
Tymbark, marka z portfolio wadowickiego Maspeksu, wystartowała z outdoorowym wsparciem swojej marki lemoniady z myślą o letnim zapotrzebowaniu na orzeźwienie i napoje. Kreacje outdoorowe mają prezentować orzeźwiający charakter nowych napojów oraz ich wyjątkowe smaki.
Jak przekazuje komunikat wizualny, Lemoniada Tymbarku “wyszła” z owoców i zagościła w przestrzeni miejskiej. Na citylightach i na autobusach w ośmiu największych miastach w Polsce pojawiły się materiały graficzne, które mają zwracać uwagę na orzeźwienie, jakie płynie z nowych letnich napojów.
Komunikaty występują w trzech wersjach graficznych, tak jak napój występuje w trzech smakach. Motywem przewodnim tegorocznej kampanii stała się gra słów. Przewrotne hasło “Lemoniada. Wyszła nam z owoców” eksponuje ich owocowe pochodzenie i skład.
Nowa linia limitowanych napojów Tymbark na lato to Lemoniady w różnych orzeźwiających wariantach do wyboru: jabłko-cytryna-mango, jabłko-cytryna-malina oraz jabłko-cytryna-limonka. Lemoniady Tymbark zyskały również nowe opakowania. Butelki kształtem przypominają cytrynę, a łączące matową teksturę z błyskiem etykiety nawiązują do napojów o tradycyjnych recepturach.
Za kreację odpowiada agencja Bardzo. Media na potrzeby kampanii kupuje Mindshare.