Kraj

Star Foods rozpoczyna repozycjonowanie marki Star Chips

Pod hasłem "Należy spożyć przed dwudziestką" w telewizji i punktach sprzedaży rusza kampania wizerunkowa Star Chips. Działania promocyjne zaprojektowano z...

Pod hasłem “Należy spożyć przed dwudziestką” w telewizji i punktach sprzedaży rusza kampania wizerunkowa Star Chips. Działania promocyjne zaprojektowano z myślą o repozycjonowaniu marki. Dotąd nie prowadzono samodzielnej kampanii chipsów, reklamowano je przy okazji promocji MrSnaków – innego produktu z portfolio Star Foods, adresowanego do młodszych konsumentów. W kampaniach podkreślano walory cenowe i informowano o aktualnych promocjach. Marki mają być od tej pory reklamowane niezależnie. Autorem rozpoczętej właśnie kampanii oraz projektów nowych opakowań Star Chips jest Gruppa 66/Ogilvy, odpowiedzialna za budżet promocyjny Star Chips od marca ub.r. Kreację spotów telewizyjnych przygotowano z myślą o wyrośniętych nastolatkach, których cechuje absurdalne poczucie humoru. Działania promocyjne potrwają do końca 2005 r. (JN)