M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PKO BP zachęca: "Dołącz do mobilnych"

Maciej Burlikowski | 13 czerwca 2017, 06:00

W ten sposób największy krajowy bank promuje aplikację mobilnej bankowości.

Bank PKO BP rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem: "Dołącz do mobilnych" promującą korzystanie z aplikacji bankowości mobilnej. Przewidziano emisje spotów reklamowych w telewizji. Równolegle reklamy pojawią na stronach głównych portali internetowych: ogólnoinformacyjnych oraz specjalizujących się w tematyce turystycznej i podróżniczej oraz VoD i portalach społecznościowych.  

- Uruchamiając tę kampanię, chcemy zwrócić uwagę obecnym i potencjalnym klientom, że posiadanie konta i korzystanie z IKO pozwala spokojnie spędzać wolny czas. Nawet jeżeli będziemy musieli nagle przelać pieniądze, wtedy kiedy najmniej byśmy sobie tego życzyli, rozwiązanie mamy zawsze pod ręką - mówi Monika Gondek, dyrektor biura komunikacji marketingowej banku PKO BP.

Całość kreacji, w tym materiały BTL i digital, przygotowała Agencja Warszawa. Za zakup i dobór mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

PKO BP informuje, że od startu bankowości mobilnej pod marką IKO klienci banku oraz marki Inteligo aktywowali już 1,4 miliona aplikacji. Jej użytkownicy wykonują aktualnie ok. 100 tysięcy transakcji dziennie.

Czytaj więcej na temat: , , , ,