Kraj

Asa Polska promuje Alibi po zmianie agencji obsługującej budżet leku

Ruszyła pierwsza odsłona kampanii reklamowej Alibi - leku na kaca z portfolio Asa Polska. Trwa promocja na nośnikach outdoorowych, firma...

Ruszyła pierwsza odsłona kampanii reklamowej Alibi – leku na kaca z portfolio Asa Polska. Trwa promocja na nośnikach outdoorowych, firma nie ujawnia, jakie działania promocyjne przewidziane są w dalszej perspektywie. Hasło reklamowe “Najlepsze alibi na kaca” stworzyła agencja Elżbieta Pełka Creative Services. Layout opracowała agencja Mi Polska, której przed kilkoma tygodniami Asa Polska powierzyła fullservice’ową obsługę budżetu reklamowego. Mi Polska zwyciężyła w grudniu w przetargu mediowym organizowanym przez Asa Polska dla Alibi. Za kreację i strategię reklamową miała odpowiadać Elżbieta Pełka Creative Services. Agencja przekazała prawa autorskie do haseł reklamowych, które obecnie wykorzystuje Asa Polska. Agencja Elżbiety Pełki odpowiadała za promocję Alibi od chwili wprowadzenia leku na rynek w października ub.r. Nie udało się nam ustalić, dlaczego współpraca między firmami nie jest kontynuowana. (JN)