Kraj

Tequila/Polska przygotowała projekt na pierwszą rocznicę karty lojalnościowej Geant

W sieci hipermarketów Geant obchodzone są pierwsze urodziny karty lojalnościowej. Akcja skierowana jest do obecnych i potencjalnych klientów korzystających z...

W sieci hipermarketów Geant obchodzone są pierwsze urodziny karty lojalnościowej. Akcja skierowana jest do obecnych i potencjalnych klientów korzystających z karty. Celem kampanii jest zachęcenie stałych użytkowników programu do udziału w akcjach promocyjnych oraz przekonanie nowych do przystąpienia do programu lojalnościowego. W ramach akcji klienci mają możliwość zdobycia dodatkowych 18 mln punktów, które mogą zamienić na prezenty lub bony towarowe. Odpowiedzialna za kreację akcji agencja Tequila/Polska przygotowała m.in. katalogi, plakaty, zdrapki. W ramach działań ATL agencja przygotowała także dwa spoty sponsorskie, które emitowane są w TVN (przed serialem “Na Wspólnej” i po nim), a także spoty radiowe i billboardy. Tequila/Polska współpracuje z Geantem od lutego 2004. Karty Geant są obecnie używane przez ponad milion klientów sieci. (TW)