Kraj

OSM Kościan wprowadza na rynek markę Free, planuje kampanię i kończy przetarg mediowy

Obrzańska Spółdzielnia Mleczarska (OSM) z Kościana wprowadza na rynek markę Free, pod którą sprzedawane są jogurty owocowe (w smakach: nektarynka...

Obrzańska Spółdzielnia Mleczarska (OSM) z Kościana wprowadza na rynek markę Free, pod którą sprzedawane są jogurty owocowe (w smakach: nektarynka – marakuja, jabłko – mięta, truskawka – porzeczka), maślanka, kefir i mleko. Produkty Free trafiły w pierwszej kolejności do handlu detalicznego, ale jak powiedział Krzysztof Pawlaczyk, specjalista ds. marketingu w OSM Kościan, trwają rozmowy z sieciami handlowymi i już niebawem zacznie się proces wprowadzania Free w ten kanał dystrybucji. – Podpisaliśmy już umowy z sieciami Auchan, Leclerc, Geant, Carrefour – powiedział Pawlaczyk. – Trwają rozmowy z sieciami Real, Tesco, Eco. Według Pawlaczyka seria Free to produkty z górnej półki. – Są wzbogacone witaminą C, błonnikiem, wapniem, bakteriami probiotycznymi – dodał Pawlaczyk – więc są skierowane do bardziej wymagającego odbiorcy, gotowego zapłacić wyższą cenę za lepszą jakość. Zaplanowana jest kampania reklamowa informująca o pojawieniu się produktu i jego właściwościach. Zrealizuje ją wybrana w drodze przetargu agencja Vert Advertising (nieznane są pozostałe agencje zaproszone do przetargu). Kampania obejmie telewizję (TVP1, TVP2, Polsat i TVN), a także prasę handlową i konsumencką (głównie kobiecą). Nie wiadomo jeszcze, kto zajmie się zakupem mediów. – Prowadzimy jeszcze w tej sprawie rozmowy – powiedział Pawlaczyk. – Do ścisłego finału przeszły dwa domy mediowe. – Pawlaczyk nie podał jednak ich nazw. Kampania wystartuje pod koniec marca br., potrwa do końca kwietnia. Kolejne uderzenie zaplanowane jest na koniec sierpnia i wrzesień. Wielkość budżetu reklamowego nie zostala określona. (AMS)