M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Gazeta Wyborcza" na Boże Ciało wsparta kampanią

Katarzyna Woźniak | 14 czerwca 2017, 06:00

Dziś w kioskach wydanie poszerzone o 16 stron tekstów i wsparte kampanią.

Dziś będzie można kupić specjalne wydanie "Gazety Wyborczej" powiększone o 16 stron tekstów, z którymi czytelnicy będą mogli spędzić wolny czas w okresie Bożego Ciała.
W wydaniu redakcja wspólnie z holenderskim prymatologiem i etologiem prof. Fransem de Waahlem sprawdzi, czy zwierzęta mają świadomość i czy ludzie są wystarczająco bystrzy, by to dostrzec. Oliver Burkeman, autor książki "Szczęście. Poradnik dla pesymistów", wyjaśni Annie Kiedrzynek, dlaczego pozytywne myślenie może czasem szkodzić, a Robert Siewiorek będzie bronił nudy i sprawdzi, co myśleli o niej Susan Sontag, Kurt Vonnegut i Artur Schopenhauer.
W numerze czytelnicy znajdą także pierwszy odcinek letniego cyklu "Wakacje z historią" przygotowanego przez zespół tygodnika "Ale Historia", który będzie poświęcony Florencji z czasów, gdy Brunelleschi projektował sklepienie najsłynniejszej katedry w mieście. Pisarka Małgorzata Halber pokaże czytelnikom nieoczywiste zakątki Warszawy, a tym, którzy w długi weekend zamierzają nadrobić kulturalne zaległości, redakcja podpowie, które filmy i seriale na VoD warto obejrzeć. Cena "Gazety Wyborczej” na Boże Ciało to 4,99 zł.
Wydanie poszerzone na Boże Ciało wspiera promocja w radiu (Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, RMF FM), na nośnikach reklamy wewnętrznej (Platform Channel) oraz autopromocja. Kreację kampanii przygotowali dział promocji "Gazety Wyborczej” oraz agencja Bardzo.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,