Przetargi

DDB Warszawa wygrała przetarg TVN 24, trwa przetarg mediowy

Agencja reklamowa DDB Warszawa wygrała przetarg na przygotowanie kampanii kanału informacyjnego TVN 24 (Grupa ITI). Wysokość budżetu planowanych działań nie...

Agencja reklamowa DDB Warszawa wygrała przetarg na przygotowanie kampanii kanału informacyjnego TVN 24 (Grupa ITI). Wysokość budżetu planowanych działań nie została ujawniona. Poza zwycięzcą w przetargu brały udział trzy agencje, których nazw nie upubliczniono. Dla stacji tematycznych holdingu ostatnio pracowała agencja Just. – Obecnie wyłaniamy dom mediowy, który będzie współpracował z TVN 24. Planujemy, że kampania wspierająca programming tego kanału rozpocznie się w lutym – powiedziała Joanna Kloskowska, członek zarządu TVN 24, odpowiedzialna za marketing stacji tematycznych. Szczegóły na temat przetargu mediowego nie zostały ujawnione. Wiadomo, że pod uwagę brana jest m.in. oferta domu mediowego Mediaedge:cia, który współpracuje z głównym kanałem Grupy ITI – TVN. (PM, PR)