Kraj

Kia reklamuje odświeżone Picanto

Kampanię przygotowały Interactive Partners i Havas Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQMKcNwCmrnc%22%7D
Kia Motors Polska, importer i dystrybutor samochodów tej koreańskiej marki w Polsce, rozpoczęła w mediach kampanię promującą odświeżony model Picanto, który swoją premierę miał w marcu br. podczas salonu moto w Genewie, czyli swojego miejskiego “malucha”. To już jego trzecia generacja. Ta ma się odznaczać, według zapowiedzi producenta, “jeszcze bardziej młodzieńczym i energicznym” charakterem od poprzedniej.

W kampanii skierowanej do młodej grupy docelowej nie uwzględniono mediów tradycyjnych, dlatego komunikacja prowadzona jest wyłącznie online. Marka zdecydowała się m.in. na sponsoring gali Eska Music Awards. Kampania pod hasłem: “Nowa Kia Picanto. Ruszaj po więcej” potrwa do końca lipca. Za adaptację kreacji odpowiedzialna jest agencja Interactive Partners. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.