Kraj

Rozgadane dodatki do serka w nowej kampanii Hochlandu

Wystartowała wielokanałowa kampania serków, która potrwa 5 miesięcy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdjemoJGbFy8%22%7D
Od czerwca wystartowała kampania telewizyjna rodziny nowych serów Hochland Kanapkowy (Hochland Polska), w której główną rolę otrzymały zabawne kreskówkowe postaci. Spot ma podkreślać najważniejsze wyróżniki produktu – kremową konsystencję, intensywne składniki z charakterem, różnorodność smaków. Kampania została również zaplanowana w social mediach, w formie kampanii AdWords oraz ambient. Trwa także kampania prasowa w mediach handlowych. Przewidziane zostały też działania PR.
Kampania reklamowa trwać będzie 5 miesięcy od czerwca do października 2017. Głównym medium będzie TV, w której firma ma w planach emisję prawie 30 tys. spotów i billboardów sponsorskich, gwarantujących dotarcie do prawie 40 mln widzów. W ramach działań zaplanowano obecność w internecie, mediach społecznościowych oraz na platformach VoD, zaplanowano działania także w 8 największych miastach z reklamą na rowerach miejskich.
Nowością są również dodatki na stronie WWW marki: zabawy, animacje i quizy.
Kreację spotów przygotowała agencja GPD. Za plan oraz zakup mediów odpowiada Value Media.