M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Fabryka Komunikacji Społecznej przygotuje kampanię dla Agencji Rynku Rolnego

Katarzyna Kacprzak | 20 czerwca 2017, 06:00

Wartość budżetu to ponad 2,5 mln zł.

Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Agencji Rynku Rolnego dotyczący przeprowadzenia kampanii promującej unijny program "Owoce i warzywa w szkole”.

Do zadań agencji będzie należało m.in. przygotowanie: serialu animowanego, piosenki wraz z czołówką, spotów TV oraz radiowych, planowania i zakupu mediów, działań PR oraz strony WWW. Fabryka Komunikacji Społecznej została wybrana z uwzględnieniem kryteriów: zasięg oddziaływania kampanii (waga 40), doświadczenie zespołu twórczego, który będzie pracował nad realizacją kampanii (waga 35), cena (waga 25). Wartość budżetu (bez VAT) to ponad 2,5 mln zł. W przetargu wzięło udział sześć agencji.

 

Czytaj więcej na temat: ,