Zagranica

Anna Bateson na czele działu News & Media "Guardiana"

Dotychczasowa vice president Guardian News & Media zostaje chief customer officerem - obejmuje tym samym nowo utworzone stanowisko.

Anna Bateson, dotychczasowa vice president platformy Guardian News & Media, pełni funkcję chief customer officer. To nowo utworzone stanowisko, co oznacza, że Bateson weźmie na siebie całą odpowiedzialność za realizację i przebieg programów członkowskich, subskrypcji i programów kontrybucyjnych.
Do jej obowiązków będą również należeć: koordynacja współpracy z firmami technologicznymi, jak Google czy Facebook.
Bateson będzie też odpowiedzialna za markę The Guardian i działania marketingowe dla tytułu.
Po raz pierwszy Guardian News & Media połączyło wszystkie te obszary razem. Zarząd zaznaczył, że to istotny krok w nowej strategii związanej z potrzebą zwiększenia czytelnictwa. Guardian ma ponad 230 tys. zarejestrowanych członków społeczności czytających oraz 185 tys. subskrybentów cyfrowych i prenumeratorów wersji drukowanej.

Bateson dołączyła do GNM w grudniu ub.r. Wcześniej przez siedem lat pracowała dla Google, przedtem w ITV i Bloombergu.

(Campaign)