M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ogilvy dla Philipsa na szpitalnych oddziałach

Katarzyna Kacprzak | 21 czerwca 2017, 06:00

Akcja jest prowadzona pod hasłem "SOR-owe rewolucje".

Wystartowała kampania promująca usługi konsultingowe Philips Health Systems, które mają poprawiać efektywność Szpitalnych Oddziałów Ratunkowych. Za działania komunikacyjne odpowiada Ogilvy & Mather.

Kampanię rozpoczęła spersonalizowana, niestandardowa wysyłka do kadry zarządzającej szpitali. Przesyłką była
nagroda za przyszłe osiągnięcia w efektywnym zarządzaniu szpitalem – Skrzydła Medycyny 2018 r. Każdy z nagrodzonych dyrektorów mógł dowiedzieć się, co wpłynęło na przyznanie nagrody, kontaktując się z firmą
Philips. Wtedy także dowiadywał się, w jaki sposób firma Philips może pomagać osiągać efektywność w zarządzaniu
szpitalem.

Poza niestandardową przesyłką Ogilvy & Mather przygotowało również landing page "SOR-owych rewolucji", działania w digitalu oraz targetowane mailingi. Media zaplanował i kupił Havas Media.


Czytaj więcej na temat: , ,