Kraj

Kampania Lubella Mini w nowej odsłonie

Maspex zachęca do letnich eksperymentów w kuchni.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpdgZktOh5p4%22%7D
Wystartowała kolejna odsłona kampanii marki makaronów Lubella z portfolio Maspeksu. W nowej odsłonie dwoje kucharzy przygotowuje ulubiony deser, wykorzystując makaron czekoladowy z linii Lubella Mini. 
Za kreację odpowiada GPD Agency. Media kupuje Mindshare.