M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

2,8 mln puszek piwa za 7,75 mln zł w loterii Specjala

Maciej Burlikowski | 21 czerwca 2017, 06:00

Grupa Żywiec postanowiła zaktywizować sprzedaż swojej regionalnej marki.

Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, m.in. pod marką Specjal, postanowiła zaktywizować jej sprzedaż i organizuje loterię konsumencką pod nazwą "Legendarna Loteria Specjal 2017". Nabywcy piw Specjal Jasny Pełny, Specjal Niefiltrowany oraz Specjal Mocny dostępnych na obszarze województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, oraz warmińsko-mazurskiego, pod kapslami butelek lub zawleczkami puszek będę mogli znaleźć kody uprawniające do odbioru bezpłatnej puszki piwa.

Marketer do 31 października wprowadzi do sprzedaży 2,8 mln butelek i puszek z kodami i tyle samo puszek promocyjnych Specjal Jasny Pełny o łącznej wartości 7,75 mln zł, które to konsumenci będą mogli wygrać.

Loteria będzie promowane na nośnikach OOH, ekranach bankomatów, w internecie i w punktach sprzedaży (opakowania, materiały POS).

Realizację loterii marketer zlecił agencji G3 Loyalty & Lottery Solutions, za kreację oraz działania w digital odpowiada agencja GoldenSubmarine, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,