M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Fox wprowadza nowy format reklamowy

( red. ) | 21 czerwca 2017, 06:00

Fox Networks Group testuje format w digitalu, rozważa wprowadzenie go również w telewizji.

Grupa Fox Networks Fox wprowadzi nowy, 6-sekundowy format reklamy dla treści cyfrowych i telewizji. W październiku format ma zadebiutować w digitalu, grupa nie wyklucza wprowadzenia go niedługo potem w telewizji. Nowy format ma odzwierciedlać możliwości, jakie daje 6-sekundowa reklama w serwisie YouTube.
Reklamy telewizyjne trwają zazwyczaj ok. 15 sekund, ale ich percepcja znacznie zmienia się online - za długie reklamy są pomijane albo blokowane.
Nowy format Fox ma być gotowy w październiku - również dla platform VoD. Grupa chce wykorzystywać format jako pre-rolle i reklamy wirusowe. Etap testowy ma potrwać kilka miesięcy.
Fox od kilku miesięcy eksperymentuje z formatami, które zachęcają konsumentów do interakcji z reklamą - format FX skrócił czas komercyjny z ubiegłego roku o 75 proc. Sieć zainwestowała również w technologie i dane, które oferują reklamodawcom lepsze targetowanie w telewizji i VoD.
Grupa Fox Networks obejmuje między innymi Fox Broadcast Network, 20th Century Fox Television i Fox Cable Networks.

(WSJ)

Czytaj więcej na temat: , , , ,