M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Filip Chajzer w kampanii Wyzwanie Smaku Pepsi

Tomasz Wygnański | 21 czerwca 2017, 06:00

Nowością w komunikacji marki będzie także nowa Pepsi bez kalorii.

Rusza kolejna edycja kampanii Pepsi, w której konsumenci w ślepych testach porównują Pepsi z konkurencją.  W tym roku w kampanii pojawi się Filip Chajzer - znany prezenter i dziennikarz.  Nowością jest Pepsi bez kalorii!, która zastąpi Pepsi Max. W teście będzie ona porównywalna z innymi napojami cola bez kalorii. 

Wyzwanie Smaku wspierane jest silną kampanią marketingową. Komunikacja obejmuje działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych, a także działania OOH oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowany jest event nad morzem oraz działania PR. W przygotowanie spotu reklamowego zaangażowane były dom produkcyjny Graffiti i agencja BBDO. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, strategię działań marketingowych w Internecie przygotował Deloitte Digital, a materiały POS opracowała agencja Pink Pepper Media. Eventy Wyzwania Smaku organizuje agencja Ewesa, a działania Public Relations prowadzi Questia.