M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

VanLeif obsłuży komunikację marki Tefal

Katarzyna Woźniak | 22 czerwca 2017, 06:00

Agencja wygrała przetarg na obsługę promocyjną grilli elektrycznych marki.

Agencja VanLeif wygrała przetarg na realizację kampanii dla grilli elektrycznych marki Tefal. Startuje właśnie kampania marki.
Kampania nosi tytuł "Czarny Pas w Grillowaniu” i ma za zadanie promowanie grilla elektrycznego Tefal OptiGrill+. Działania realizowane są online i offline. Zwycięski koncept, przedstawiony przez agencję VanLeif, nawiązuje do grillowania jako narodowego sportu Polaków. Motywem przewodnim jest walka mistrzów grillowania o zdobycie czarnego pasa. Ich zmagania można obserwować na landing page'u kampanii, a także w kanałach społecznościowych Tefal oraz zawodników.
W szranki staną: Leszek Stanek, Michał Górecki oraz MalvinaPe.   
Kampanię zwieńczy event finałowy 1 lipca w Beach Barze na Bulwarach Wiślanych, podczas którego uczestnicy wybiorą zdobywcę czarnego pasa w grillowaniu. Event będzie także transmitowany na żywo na stronie WWW i w kanałach społecznościowych marki.
VanLeif odpowiada za przygotowanie całej kampanii: strategię, kreację, wideo, platformę technologiczną oraz produkcję eventu.
Całość działań będzie wsparta mediowo, w tym reklamą natywną na ASZdziennik.pl oraz – realizowaną przez agencję Perfomance Media – kampanią performance.