Kraj

Kruger Polska poszerza asortyment i planuje wiosenną kampanię

Firma Kruger Polska, producent witamin i preparatów multiwitaminowych, poszerza linię asortymentową i planuje wspieranie tych zmian kampanią reklamową i działaniami...

Firma Kruger Polska, producent witamin i preparatów multiwitaminowych, poszerza linię asortymentową i planuje wspieranie tych zmian kampanią reklamową i działaniami promocyjnymi. Do sprzedawanych dotychczas witamin prostych (m.in. Magnesium, Calcium, Vitamin C) i multiwitamin (Isosport, Activ, Multivitamina) dołączyła seria prepartów złożonych w serii Linie – Vital (m.in. witaminy dla kobiet). Poszerzona została także kategoria preparatów dla dzieci – dotychczasowe zestawy przeznaczone dla dzieci starszych zostały uzupełnione o dwa smaki witamin dla dzieci już od 4. roku życia (zestawy tabletek musujących o smaku malinowym i coli). Pojawienie się tych nowości będzie komunikowane za pomocą kampanii reklamowej planowanej na luty-marzec. Obejmować ona będzie głównie stacje telewizyjne (TVP, TVN). Zrealizowała ją agencja Horse. Za kreację szaty graficznej nowych serii i odświeżenie opakowań wszystkich preparatów Kruger odpowiada agencja Top Impact. Kampanii towarzyszyć będą promocje konsumenckie (zestawy z gratisowymi próbkami innych preparatów i atrakcyjnym gadżetem). Kruger Polska zrealizowała promocję we własnym zakresie. (AMS)