Zagranica

Amazon Prime Wardrobe chce być lepsze od Zalando

Nowa formuła może zrewolucjonizować rynek modowy dzięki elastyczności i mobilności.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEIQh0O3wOdM%22%7D
Amazon rozpoczął współpracę z Asos w ramach uruchomienia nowej platformy zakupowej online – Prime Wardrobe. Nowa usługa ma być jeszcze wygodniejsza od oferty Zalando.
W niecały tydzień od ogłoszenia jednej z najgłośniejszych fuzji na rynku (przejęcie Whole Foods za 10,7 mld funtów) Amazon robi kolejny ważny ruch. 
Prime Wardrobe ma opierać się na subskrypcji i pozwala subskrybentom zamawiać ubrania ulubionych marek (możliwość wyboru spośród miliona dostępnych produktów). Paczka dostarczana jest na próg domu. Konsument ubrania przymierza we własnym domu, a później płaci za przedmioty, które zdecyduje się ostatecznie kupić. Ma tydzień na podjęcie decyzji. Zwrot odbywa się bezpłatnie.
Jeśli konsument zatrzyma co najmniej pięć pozycji, otrzyma na nie zniżkę w wysokości 20 proc. wartości zamówienia. Jeśli zatrzyma 4 przedmioty – otrzyma 10 proc. zniżki na dowolne produkty z oferty Amazona.

(Marketing Week)