Amazon rozpoczął współpracę z Asos w ramach uruchomienia nowej platformy zakupowej online – Prime Wardrobe. Nowa usługa ma być jeszcze wygodniejsza od oferty Zalando.
W niecały tydzień od ogłoszenia jednej z najgłośniejszych fuzji na rynku (przejęcie Whole Foods za 10,7 mld funtów) Amazon robi kolejny ważny ruch.
Prime Wardrobe ma opierać się na subskrypcji i pozwala subskrybentom zamawiać ubrania ulubionych marek (możliwość wyboru spośród miliona dostępnych produktów). Paczka dostarczana jest na próg domu. Konsument ubrania przymierza we własnym domu, a później płaci za przedmioty, które zdecyduje się ostatecznie kupić. Ma tydzień na podjęcie decyzji. Zwrot odbywa się bezpłatnie.
Jeśli konsument zatrzyma co najmniej pięć pozycji, otrzyma na nie zniżkę w wysokości 20 proc. wartości zamówienia. Jeśli zatrzyma 4 przedmioty – otrzyma 10 proc. zniżki na dowolne produkty z oferty Amazona.
(Marketing Week)