Zagranica

Ivan Pollard global CMO General Mills

Firma zatrudnia byłego vice-presidenta Coca-Coli.

Ivan Pollard global CMO General Mills
General Mills zdecydowało o powierzeniu roli global CMO Ivanowi Polardowi. Wcześniej Pollard był vice-presidentem w Coca-Coli i szefem strategii marketingowej. Obecnie będzie pełnił funkcję global chief marketing officera w General Mills. 
Pollard będzie raportował do Jeffa Harmeninga. Jego zadaniem będzie bycie odpowiedzialnym za stworzenie pierwszej globalnej strategii marketingowej i zaplanowania strategicznego mediów. Pollard zaczyna swoją pracę 10 lipca.
Poprzednia globalna CMO Ann Simonds opuściła firmę w grudniu ubiegłego roku.
Pollard pracował w Coca-Coli od stycznia 2011 r. Wcześniej przez pięć lat pracował w Naked Communications. Pracował też dla Wieden & Kennedy, Unity i Ingram Partnership.
W czasie pracy w firmie Coca-Cola Pollard odpowiadał za znalezienie sposobów na efektywne wykorzystanie mediów o łącznej wartości 2 mld dolarów. W Ameryce Północnej wprowadził nowe sposoby podejścia strategicznego opartego na danych w kontekście planowania mediów, współpracy sponsorskiej czy tworzenia kontentu.

(Campaign)