M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Instytut Książki szuka agencji reklamowej

Katarzyna Kacprzak | 27 czerwca 2017, 06:00

Wybrana agencja ma zapewnić przygotowanie koncepcji, stworzenie i publikację materiałów objętych kampanią i przeprowadzić działania ATL, BTL i eventowe.

Instytut Książki z siedzibą w Krakowie rozpoczyna przetarg, w którym wybierze agencję do przygotowania i przeprowadzenia kompleksowej kampanii promującej czytelnictwo w Polsce w IV kwartale 2017 r. Działania mają być skierowane szczególnie do osób w wieku 18-44 lat, ale też emerytalnym (rodzice i dziadkowie), wykorzystujące reklamę ambientową (zarówno ATL, jak i BTL).

Wybrana agencja ma zapewnić przygotowanie koncepcji, stworzenie i publikację materiałów objętych kampanią i przeprowadzić działania (w tym kompleksowej identyfikacji wizualnej) w szczególności w następującym zakresie: ATL: reklama telewizyjna (stworzenie spotów, zakup czasu antenowego), reklama radiowa (stworzenie spotów, zakup czasu antenowego), reklama outdoorowa (stworzenie i druk materiałów, wynajęcie nośników), media społecznościowe (Facebook, Twitter, Instagram); BTL: guerilla marketing (zaplanowanie i wykonanie niekonwencjonalnych działań promocyjnych w przestrzeni publicznej), marketing wirusowy (virale internetowe, memy) i event marketing (zaplanowanie i przeprowadzenie eventów promujących czytelnictwo w ramach dużych wydarzeń kulturalnych niezwiązanych z czytelnictwem, odbywających się IV kwartale br. w Polsce).

Zakończenie przetargu przewidziane jest na 1 sierpnia br. Przewidywany budżet kampanii to 3 mln zł (bez VAT).

Czytaj więcej na temat: , , ,